Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Dom Pomocy Społecznej w Brzezinach

Poniedziałek 26.02.2018

zaawansowane

Dyrektor

Kierownictwo 
 

Dyrektorem Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach jest Pani mgr Teresa Mądzielewska, która kieruje Domem przy pomocy koordynatorów sekcji tj. 

- Głównego Księgowego -  Sekcja Finansowao-Administracyjna- Urszula Bembnista,

- Pracownika socjalnego -Koordynatora Sekcji- Sekcja Opiekuńczo-Terapeutyczna - mgr Anna Włodarczyk 

Dyrektor przyjmuje interesantów w godzinach pracy w dniach od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00.

Rodziny odwiedzające mieszkanki w weekendy i święta mogą uzyskać informację u koordynatora zespołu opiekuńczego lub Koordynatora sekcji.

Zgodnie z regulaminem organizacyjnym DPS w Brzezinach do obowiązków Dyrektora Domu należy realizacja zadań regulaminowych jednostki

a w szczególności:

  1. Reprezentowanie Domu na zewnątrz, informuje o usługach i działalności Domu.
  2. Organizowanie pracy  i podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy i czuwanie nad przestrzeganiem przez pracowników dyscypliny pracy.
  3. Zapewnienie skutecznej kontroli realizacji ustalonych zadań i przestrzeganie prawa.
  4. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu kontroli zarządczej.
  5. Organizowanie działalności Domu w sposób zapewniający mieszkańcom Domu właściwy zakres usług, zgodny ze standardami i indywidualnymi potrzebami mieszkańca. Tworzenie warunków do pełnej realizacji zadań Domu wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
  6. Nadzór nad gospodarką finansową i powierzonym mieniem, planowanie  i dysponowanie środkami budżetu Domu.
  7. Wydatkowanie środków finansowych zgodnie z ustawa prawo zamówień publicznych.
  8. Wydawanie regulaminów, zarządzeń, poleceń służbowych, zwieranie umów w ramach udzielonego przez Zarząd Powiatu w Choszcznie upoważnienia.
  9. Opracowywanie Regulaminu Organizacyjnego Domu i przedkładanie go do zatwierdzenia Zarządowi Powiatu w Choszcznie.
  10. Kształtowanie właściwego stosunku personelu do mieszkańców oraz zagwarantowanie i respektowanie praw osobistych mieszkańców.
  11. Nadzór nad ochroną danych osobowych pracowników i mieszkańców.
  12. Współpraca ze środowiskiem lokalnym oraz organizacjami i instytucjami na rzecz Domu i jego mieszkańców.
  13. Wykonywanie innych zadań powierzonych na podstawie upoważnień i pełnomocnictw.
  14. Realizacja zadań wynikających z przepisów szczególnych określających zadania kierowników jednostek organizacyjnych.
  15. Rozpatrywanie skarg i wniosków.       

Podział kompetencji:

  1. Domem zarządza Dyrektor na zasadzie jednoosobowego kierownictwa i ponosi pełną odpowiedzialność.
  2. Dyrektor w stosunku do pracowników Domu jest pracodawcą w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy.
  3. Dyrektor kieruje Domem przy pomocy Głównego Księgowego i koordynatorów sekcji organizacyjnych.
  4. Dyrektora Domu w czasie jego nieobecności zastępuje Główny Księgowy lub osoba wskazana przez Dyrektora w granicach określonych pisemnym umocowaniem.  
  5. Koordynatorzy sekcji oraz pracownicy na samodzielnych stanowiskach pracy  są bezpośrednio podporządkowani Dyrektorowi Domu.                
  6. Pracownicy zespołów podlegają służbowo koordynatorowi zespołu.
  7. Koordynatora zespołu w czasie jego nieobecności zastępuje pracownik zespołu
    wyznaczony przez Dyrektora Domu.
  8. Pracownika samodzielnego zastępuje pracownik wyznaczony przez Dyrektora Domu.
  9. Zastępstwa poszczególnych pracowników zespołów ustalają koordynatorzy sekcji.

 

 

 

Wytworzył:
Jarek Szrankowski
(2015-07-21)
Udostępnił:
Teresa Mądzielewska
(2006-04-02 12:03:47)
Ostatnio zmodyfikował:
Teresa Mądzielewska
(2015-09-04 08:53:08)
 
 
ilość odwiedzin: 298010

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X